fredag, april 26
Shadow

99,9 % av e-handelsproduktene vil ALDRI selges uten dette! | e-handelsmarkedsføringsstrategi



Hvis du vil tjene penger på nettet, er det ikke så enkelt som å sette opp en Shopify-butikk og bare generere salg. Hvis det var så enkelt, ville ingen gått inn på et kontor og jobbet i vanlig arbeidsstyrke. I dag skal jeg fortelle hvorfor 99 % av e-handelen aldri vil selge uten dette. Du vil lære en enkel markedsføringsstrategi for e-handel som kan hjelpe deg med å øke e-handelssalget ditt raskt og effektivt. RESSURSER OG LENKER: ____________________________________________ 7 velprøvde måter å øke e-handelssalget med 50 % eller mer (video): 5 e-handelsoptimaliseringstips for å forbedre konverteringsratene for produktsiden din (video): ____________________________________________ Så lurer du på hva den ene tingen er? Det er en overbevisende kopi. Nei, jeg snakker ikke om et verktøy eller noe sånt. Det er virkelig kopi. Bare tenk på det på denne måten, noen lander på nettstedet ditt, enten du gjør annonser eller SEO eller e-postmarkedsføring, de sjekker ut dette produktet du selger, men så ser de ikke så mye. De ser bare noen få setninger, kanskje et bilde. Tror du de kommer til å kjøpe? Nei, det er derfor over 95, 98, 99 % av de besøkende ikke konverterer. Og det er grunnen til at du lager e-handelsprodukter, legger dem i butikken din og du tenker, hva, hvorfor får jeg ikke noe salg? Det er på grunn av kopien. Du samhandler ikke med personen. Når du går til en fysisk butikk, kommuniserer du potensielt med en selger. Den selgeren veileder deg, de hjelper deg, de, åh, trenger du denne størrelsen for å prøve denne skjorten? Å, dette ser bra ut, å nei, det ser ikke bra ut, du burde ikke få det, men i stedet burde du få dette. Det har du ikke på nettet. Så, hva må du gjøre for å overbevise folk om å kjøpe? Du trenger en overbevisende kopi. Så nå som du vet at det er en overbevisende kopi, la oss gå gjennom noen få ting du kan gjøre for å sikre at kopien din virkelig er overbevisende. En, snakk om fordelen. Det handler ikke bare om hei, jeg selger dette produktet, det handler om løsningen som, det produktet gir folk til problemene deres. For eksempel, hvis du selger toalettpapir og toalettpapir, det du selger er så mykt at folk ikke har en grov rumpe av det, er løsningen din ultramykt toalettpapir. Det vil få deg til å føle at rumpa sitter på skyer. Jeg finner på det. Og hvis anmeldelsene dine på den siden håndhever det, kommer du til å få mer salg, ikke sant? Så du må snakke om løsningen og fordelen som løsningen din gir. Det andre tipset jeg har til deg, overbevisende kopi er ikke bare kopi. Et bilde sier mer enn tusen ord. Så hvis bildene dine er fantastiske i e-handelsproduktet ditt, vil du gjøre det veldig bra. Å ta profesjonelle bilder, 360 graders visningskameraer, vise frem produktene dine, alt dette vil bidra til å øke salg og konverteringer. Den tredje tingen, anmeldelser. Kopien handler ikke bare om hvor mye du kan overbevise folk om å kjøpe produktet ditt, det er også hvor mye andre kan overbevise andre om å kjøpe produktet ditt. Du trenger mange anmeldelser på nettstedet ditt. Enten de er dårlige anmeldelser eller gode anmeldelser, la dem alle komme igjennom fordi de vil hjelpe med å fortelle andre om de burde kjøpe produktet ditt. Og det fjerde tipset når det kommer til overbevisende kopi, må du sørge for at du går virkelig i dybden på hver eneste lille ting som produktet ditt gir. Hver funksjon, hver krok og krok av den. Tenk på eventuelle innvendinger noen har når det gjelder å kjøpe produktet ditt. Hvis du svarer på alle disse innvendingene i kopien, vil du få mer salg. Og det siste tipset jeg har til deg, kopien din slutter ikke på produktsiden din. Fra betalingssiden til takkesiden, alt dette er kopi. Hvis du kan optimalisere betalingssiden din og få dette levert til deg innen to dager, med vekt på gratis frakt, kan slike ting bidra til å øke salget ditt. Å bruke en to-trinns kasse i stedet for en ett-trinns kasse, det bidrar selvfølgelig også til å øke salget. Å gjøre ting som på takkesiden din etter at de har betalt, mersalg av flere produkter og tjenester, det øker selvfølgelig salget. Hvis du gjør disse tingene, vil du begynne å se at flere av produktene dine vil begynne å selge. ► Hvis du trenger hjelp til å utvide virksomheten din, sjekk ut annonsebyrået mitt Neil Patel Digital ►Abonner: for å lære flere hemmelige SEO-tips. ►Finn meg på Facebook: ►På Instagram: #eCommerce #NeilPatel #DigitalMarketing

source