onsdag, april 24
Shadow

Blymagnetideer for e-handel som FAKTISK FUNGERER!



I denne videoen har vi Ryan Mulvihill fra ‘Email Allstars’ og sammen skal vi snakke om hvordan du bruker blymagneter med e-handels e-postmarkedsføring for å øke virksomhetens inntekter massivt. Hvis du er en e-handelsbedriftseier som er interessert i YouTube-annonsering, har du sannsynligvis noen spørsmål angående e-handelsledningsmagneter. Så i dag skal vi bryte ned noen Lead Magnet-strategier for lønnsom virksomhet, spesielt når du ikke vil bruke rabatttilbud. Vi vil også dele et sjeldent eksempel på Lead Magnet som bruker faktisk hypnose for å tiltrekke seg nye kunder. Lead Magnet er en enkel måte å få folk gjennom dørene og kan være den avgjørende faktoren for hvor mange nye leads du tiltrekker deg. Det vil også ha en innvirkning på kvaliteten på disse potensielle kundene. Hold deg til siste slutt for denne videoen og abonner på YouTube-kanalen vår hvis du vil lære mer om YouTube-videoannonser. ⚡️FÅ EN DEMO AV VÅRT YT-ANNONSER-KURS: 📱BOOK EN RING MED E-POST ALLSTARS: ⏰TIMESTAMPS⏰ 00:00 Intro 00:48 Strangest Lead Magnet That We Have Even Seen For An ECommerce Store 01:48 Noen få eksempler på blymagneter Du kan bruke når du ikke vil tilby rabatter 03:05 Hva bør være hovedfokuset for leadmagneten din 03:27 Hvordan bli mer kreativ med leadmagnetene 03:52 Hvordan bruke popup-strategi for å tilby leads Magnets 04:55 Få billige kundeemner med blymagneter 05:21 Bestill en samtale med e-post Allstars for å øke inntektene dine fra e-handelsvirksomheten ⚡️BOK EN OPPDATERINGSSAMTALE MED LINX: ⚡️BLI MED I VÅR FB-GRUPP OG SPØR SHASH HVA SOM HELST! Ikke glem å abonnere for å se videoer før alle andre for å få tilgang til YouTubes annonseakademi og for å se hva som fungerer innen digital markedsføring samt de nyeste online markedsføringsstrategiene for et digitalt byrå: Koble til Shash på Facebook: Følg Shash på Instagram: Koble til Linx Digital på Linkedin: Om Linx Digital Agency: Linx fokuserer på videoannonser for YouTube-annonser og har skapt et navn for seg selv med fokus på kunder som tilbyr kurs, informasjonsprodukter, rådgivning og servicetilbud, i tillegg til høye billettpriser. varer. Linx-teamet har vokst gjennom årene og består nå av et dusin heltids- og deltidsansatte. Alle våre ansatte går gjennom omfattende opplæring i mediekjøp og dataanalyse. Hvis du ønsker å få 2x-5x ROI på annonsene dine, be om en gratis konsultasjon her-

source